Jom klik!

Jom klik!

Total Pageviews

Misteri Mimpi Syakila

Friday, February 11, 2011

|
Wings - Misteri Mimpi Syakila


Dm          F              C       Dm
  Dimanakah menghilang diriku sendiri
Dm             F           C        Dm
  hanyut dalam bayangan sebuah misteri
A#          F
  harum tiada wajah
A#           A
  mengelilingi aku
A#          C              Dm
  dengan suasana yang terharu


Dm           F         C        Dm
  lukisan impiamku gambaran dimana
Dm           F        C        G
  cuaca yang begini apakah mahunya
A#        F
  aku adalah aku
A#            A
  nyanyi lagu yang rindu
A#           C            Dm
  lemah langkahku mengejarmu


C                       A#
  bila pun engkau menjelma
                  Gm
  disini aku berdiri
          A
  ku menanti


C                    A#
  walau hilang ceritamu
                   Gm
  dihati tetap abadi
           A
  sentuhanmu


        A#   A 
  mana syakila
         A#   A
  siapa syakila
Gm     A#        A       
  aku pun tak tahu ooohhh







0 comments:

Post a Comment

Jom klik !

Gigmates

Powered by Blogger.